Ana içeriğe atla

Pretty Li Hui Zhen Konusu ve Oyuncuları



         Bu ara tamamıyla Çin dizilerine yapışmış durumdayım.Dillerini ilk izlediğim de çok yadırgamıştım ama artık çok alıştım. Bu dizi Kore versiyonu olan 'She Was Pretty'den uyarlama.Ve benim fenomen dizilerimin arasında olan She was pretty'in bu versiyonunu görünce mutlaka izlemeliyim dedim. Hatta bizim Türklerde çekti ya Atv'de 'Seviyor Sevmiyor' adı altında.

        Evet benim için Kore versiyonu çok özel çünkü orada Choi Si-Won oynadığı ve benim gönlümce oynadığı en iyi dizilerinden biri olması da benim o diziyi çok beğenmeme sebep olmuş olabilir. 
          
        Ama duyguyu verme diğer rollere karşı acımasızca yargılamak yerine empati kurmayı sağlama açısından Çin versiyonunu da tek geçerim. Gerçekten sabırsızlandığım ve göz yaşı dökmeme sebep olan sahneleri oldu. Evet aynı senaryo az fark var ama kesinlikle bu yapım da benim için özeller arasına girmeyi başardı.

                   

         Konusu ise şöyle;
         Li hui zhen oldukça güzel ve başarılı bir kızdır. İnsanlara karşı cömert ve yardımseverdir. Küçükken tanışmış olduğu Bai hao yu tombul ve sessiz bir çocuktur.Ve arkadaşları arasında ezilen biridir. Tabi bizim yardımsever Li hui zhen ona yardım eder ve sıkı bir dost hatta dostluktan öte ilk aşk olarak kalplerindeçok özel olan bir muhabbetleri olur. Ama hayat onları birbirinden ayırır taaa 12 yıl kadar.

      Bai hao yu ilk aşkını bulmak için ülkesine döner ama hiç bir şey eskisi gibi değildir. Li hui zhen'in maddi durumu kötüleşmiştir. Güzellik yerine hayatla ilgili mücadeleleri göğüs germeye başlar. Bai hao yu internetten Li hui zhen'i bulur ve bir mail atar. Hayat onları eskisi gibi mi karşılar yoksa zorluklarla mı?


                    


                      Dizi 2017 yapımı ve toplam 40 bölüm. Her bölüm ise 44 dakikadan oluşuyor.

            Oyuncular ise şöyle;

            


           Dilraba Dilmurat (Li Hui Zhen): Ben bu oyuncuyu gerçekten çok sevdim.Hep farklı geldi bana dış görünüşü bile bence az da olsa fark var ve özellikle ismini görünce hemen araştırdım ve Uygur Türklerindenmiş.Kan mı kaynadı ne diyeceğim ama yok kız gerçekten çok şeker:)Bu dizi de Li hui zhen rolüyle gerçekten hakkını vermiş. Rolünde olgun davranışları, dost canlısı ve çalışkan olması insanın dikkatlerinden kaçmıyor. Bakalım sizde sevecek misiniz?

          

Peter Sheng (Bai Hao Yu): Ona baya kızacaksınız. Ama o taş gibi davranışlarının ardında özellikle Li hui zhen'e karşı büyük bir merhamet ve sevgi var. Rolünün hakkını vermiş bence. Gayette yakışmış.


Zhang Bin Bin (Lin Yi Mu):Choi Si Woncuğumun rolünde oynayan bu yakışıklı saygıdeğer insan Love O2O dizisinde hackler rolündeydi. Ve o diziden sonra buna başladım. Burada Li hui zhen'i bildiğin çıldırtıyor. Seven sevdiğine bu zulmü yapar mı diyorum ama olanlara da gülmekten kendimi alamıyorum. Bakalım sizde sevecek misiniz?


Li Xi Rui (Xia Qiao): Li hui zhen'in anne karnından beri diye nitelendirdikleri çocukluk değil doğuştan arkadaşı rolüyle. Gerçekten çok güzel hatun bayıldım. Rolünde de bana duygularını geçirmeyi başardı. Kızdığım yerlerde bile durmamı empati kurmamı sağladı. Ve benden tam notu aldı diyebilirim.

Ben oldukça keyif aldım bu diziden. Uyarlama dizi seviyorsanız mutlaka tavsiye ederim. Kore versiyonunu izledim diye de hemen yabana atmayın diyebilirim. Her kültürün kendine ait mutlaka yansıttıkları ve sizin kalbinize dokunacak tarafları var olabilir.

KEYİFLİ SEYİRLER...





      




         

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sweet Revenge Note Konusu ve Oyuncuları

Son zamanlarda izlediğim stressiz sıkıntısız sonuna da vardığım lise dizilerinden biri.Aslında bir ve ikinci sezonu varmış.Ben bu diziyi yeni yayın diye izlemeye başladım meğer bu 2017 yılında yayınlanmış.ve ilk sezonuymuş. tam denk geldi diyebilirim. Konusu ise şöyle; Ho Goo-Hee'nin telefonuna bir uygulama mesajı gelir.Kötü geçen ortaokul yıllarından sonra liseyi iyi geçirmeyi umar aksilikler bu isteğini gerçekleştirmesine izin vermez.Her sıkıntı anından yüklemiş olduğu "intikam notu" adlı uygulamaya kullanarak intikam alıp istediği sonuca varır. Az önceden de dediğim gibi şu son zamanlarda izlediğim en sevimli lise dizilerinden biri. Belki oyuncuların tam lise çağında olan yaşları ve kurguyu iyi oynamaları beni çok sevdirdi.  Birde diğer Kore dizileri gibi "son 10 dakika" da koskoca o kadar bölümün güzel bitsin diye yutkunduğumuz anlarda son on dakikada verip bitirmiyorlar.Her bölüm tam istediğimiz şeyleri vere vere "tüh vah" d

Love O2O Konusu Ve Oyuncuları

       Yok böyle bir Çin dizisi. Öyle güzel öyle naif ki aşkları yüreğinizin en derinlerinde hissedeceksiniz. Onlar gibi kalbimin hızla çarptığı ve ellerimin heyecandan titrediği zamanlar bile oldu.      Su içer gibi geçiyor dizinin bölümleri. Nasıl geçiyor ne ara bitiyor anlamadım. Sanırım bende çok özel bir yer edinecek bu güzel dizi.      Diğer dizi konularından oldukça farklı. Hele ki Kore dizileriyle hiç bağdaşmıyor. Mesela Başrol kadın oyuncumuz tam burslu bilgisayar mühendisliği okuyan gayet akıllı, karakterli ve başarılı bir karakter. Diğer dizilerde olduğu gibi kendini asla rezil daha doğrusu bizim dram dediğimiz olaylara sokmuyor. Her sıradan insanın davranması gereken doğal mizaca sahip olması aslında beni kendine bağlayan. Hep derdim neden dizilerde kadın başrol oyuncuları sevimli naif yapacağız diye bence aşağı seviyelere düşüren çok dizi karakteri var. Ve bunlar beni her zaman boğuyor. Hiç mi zeki kadın olmaz dedim. Varmış ve beni bir Çin dizisinde bekliyormuş.

A Love So Beautiful Konusu Ve Oyuncuları

Bir Çin dizisiyle karşınızdayım. Rastgele karşıma çıktı bir baktım sardı ve bölümler tık tık geçip gidiyor. Bu dizi farklı ülkelerin dizilerine zaman ayırmam gerektiğini gösterdi bana.Sonuna kadar izleyip yayın yapacaktım ama dayanamadım. Gençlik dizileri insanın içini kıpır kıpır yapan, enerji veren, benim için eski zamanları yad edip gözümden canlandığı sevindirik dizilerdir. işte bu Çin dizisi de lise zamanlarınızda yaşadığınız, ortak olduğunuz ya da yaşayacağınız olayları olabildiğine gerçek ve samimi şekilde anlatmış. Japon dizisi izlemiştim. "Asuko March" isminde. Ha birde BOF'un orijinal versiyonunu "Hana Yori Dango"yu izledim. Japonca çok farklı bir dil. Türk dili ve edebiyatı mezunu olduğum için diller hep dikkatimi çekiyor istemsizce. Japonca da genellikle t ve k harfleri baskınken, Çince de h ve ş harfleri daha baskın gibi. Sanki ağızlarında bir şey var çıkarmamak için uğraşarak konuşuyorlar gibi:)  Bin sürü Kore dizisinden sonra elbe