Ana içeriğe atla

A Love So Beautiful Konusu Ve Oyuncuları


Bir Çin dizisiyle karşınızdayım. Rastgele karşıma çıktı bir baktım sardı ve bölümler tık tık geçip gidiyor. Bu dizi farklı ülkelerin dizilerine zaman ayırmam gerektiğini gösterdi bana.Sonuna kadar izleyip yayın yapacaktım ama dayanamadım.

Gençlik dizileri insanın içini kıpır kıpır yapan, enerji veren, benim için eski zamanları yad edip gözümden canlandığı sevindirik dizilerdir. işte bu Çin dizisi de lise zamanlarınızda yaşadığınız, ortak olduğunuz ya da yaşayacağınız olayları olabildiğine gerçek ve samimi şekilde anlatmış.

Japon dizisi izlemiştim. "Asuko March" isminde. Ha birde BOF'un orijinal versiyonunu "Hana Yori Dango"yu izledim. Japonca çok farklı bir dil. Türk dili ve edebiyatı mezunu olduğum için diller hep dikkatimi çekiyor istemsizce. Japonca da genellikle t ve k harfleri baskınken, Çince de h ve ş harfleri daha baskın gibi. Sanki ağızlarında bir şey var çıkarmamak için uğraşarak konuşuyorlar gibi:) 

Bin sürü Kore dizisinden sonra elbette diller farklı geliyor ve ilk başta yabancılık çekiyorsunuz ama unutmayın ilk Kore dizisi izlerken de bu dilin de yabancısıydınız :) Bu yüzden dilden ziyade oyunculuk, oyunculuktaki samimiyet ve senaryoya önem verin.

Bu dizi işte tam da bunların hepsini kapsıyor bence. Japon dizileri hep bir sınır içinde çekiliyor sanki. Ya da oyuncular yeterli miktarda kendini hissettiremiyor gibi geliyor. Ama Çİnliler için bence vakit ayrılmalı. Biz Jackie Chan sinemlarıyla büyümüş insanlarız. Tv de çıktığı zamanlar asla filmlerini kaçırmazdım.

Ve Çin dilinin ne kadar zor olduğunu, çok tatlış bir kuzumdan biliyorum. Çünkü Çin dili okudu ve anlattığı kadarıyla oldukça zor öğrenilen, sürekli çaba ve tekrar gerektiren bir dil. Bir gün onunla daha detaylı konuşup size bu dille ilgili güzel bilgiler aktarabilirim. Şu an geldi bu fikir ve bence denemelisin buke diye dürtüyor içim.



Konudan epey saptık. Dizi konusuna gelecek olursak şöyle ki; Chen xiao xi ve sınıfındaki diğer 4 kişinin hayatını anlatıyor. Chen xiao pek derslerinde başarılı olmayan ama resimde inanılmaz bir yeteneği olan bir kızdır. Ve hem yan komşusu hem de sınıf arkadaşı Jiang Chen'e aşıktır. Aşkını itiraf eder ve onun için her şeyi yapmaya çalışır. Buzdolabından farksız olan Jiang Chen için bir şey ifade etmez. 

Yüzme takımında önemli bir kariyere sahip Wo Bo Song okula yeni gelen bir öğrencidir ve xiao'ya paltonik aşık olmaya başlamıştır. Lu Yang ve Xiao bir kavgaya karışır ve ona yardıma koşan Lin Jing ile o olaydan sonra yakın arkadaş olurlar. Tabi erkek fatma ve güzel olan Lin Jing'e içten içe aşık olmaya başlayan Lu Yang:) Muhteşem beşli. 

Toplam 23 bölümdür ve 2017 de çekilmiştir.

Oyunculara gelirsek;

Shen Yue (Chen xiao xi): Resim yeteneği olan buzdolabına platonik aşık olan kızımız:) Çok sempatik ve çok şeker. Çok iyi aşık rolü yapıyor. Sanki önceden görmüş gibi olacaksınız emin olun.


Hu Yi Tian (Chen Jiang): Buzdolabı diye adlandırdığım başrol erkeğimiz. Oldukça yakışıklı ve derslerinde başarılı biridir ama arkadaşlıktan ve insan ilişkilerinde pek başarılı değildir. Olabildiğine kızacaksınız. Bakalım bizim şeker kız buzları eritebilecek mi?


Hun Ning (Lu Yang): Bilgisayar da oldukça başarılıdır. Oyun oynamayı sever ve tam bir kitap kurdudur. Xiao xi 'nin yakın arkadaşı ve Lin Jing'e aşıktır.


Wong Zie Wei (Lin Jing): Anladığım kadarıyla tekvando gibi bir sporla uğraşmış ama bırakmıştır. Tam bir erkek fatma ama inanılmaz güzel bir kız. Tam bir dost. Ona bakınca en yakın arkadaşınız onunla paylaştığınız muhteşem anılarınız gelecek aklınıza.


Gao Zhi Ting (Wo Bo Song): Profesyonel yüzücüdür. Okula transfer olarak gelmiştir. Ve xiaoi xi'e gizliden hoşlanmaya başlar. Çünkü öyle sevecen ve samimi bir kız ki kendine söz geçiremiyor. Oldukça sadık ve sempatik bir karakter. Başrol erkekten daha çok yan erkeği seveceksiniz kesin. Hep bütün dizilerde de öyle değil mi zaten?Onu daha çok sever onun adına daha çopk üzülür keşke başrol yerine o olsun deseydiniz çoğu dizi olmuştur. İşte bu da tam öyle ..



Umarım sizde benim kadar zevk alarak izlersiniz. Yorumlarınızı ve +1 lerinizi bekliyorum.
KEYİFLİ SEYİRLER...











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sweet Revenge Note Konusu ve Oyuncuları

Son zamanlarda izlediğim stressiz sıkıntısız sonuna da vardığım lise dizilerinden biri.Aslında bir ve ikinci sezonu varmış.Ben bu diziyi yeni yayın diye izlemeye başladım meğer bu 2017 yılında yayınlanmış.ve ilk sezonuymuş. tam denk geldi diyebilirim. Konusu ise şöyle; Ho Goo-Hee'nin telefonuna bir uygulama mesajı gelir.Kötü geçen ortaokul yıllarından sonra liseyi iyi geçirmeyi umar aksilikler bu isteğini gerçekleştirmesine izin vermez.Her sıkıntı anından yüklemiş olduğu "intikam notu" adlı uygulamaya kullanarak intikam alıp istediği sonuca varır. Az önceden de dediğim gibi şu son zamanlarda izlediğim en sevimli lise dizilerinden biri. Belki oyuncuların tam lise çağında olan yaşları ve kurguyu iyi oynamaları beni çok sevdirdi.  Birde diğer Kore dizileri gibi "son 10 dakika" da koskoca o kadar bölümün güzel bitsin diye yutkunduğumuz anlarda son on dakikada verip bitirmiyorlar.Her bölüm tam istediğimiz şeyleri vere vere "tüh vah" d

Love O2O Konusu Ve Oyuncuları

       Yok böyle bir Çin dizisi. Öyle güzel öyle naif ki aşkları yüreğinizin en derinlerinde hissedeceksiniz. Onlar gibi kalbimin hızla çarptığı ve ellerimin heyecandan titrediği zamanlar bile oldu.      Su içer gibi geçiyor dizinin bölümleri. Nasıl geçiyor ne ara bitiyor anlamadım. Sanırım bende çok özel bir yer edinecek bu güzel dizi.      Diğer dizi konularından oldukça farklı. Hele ki Kore dizileriyle hiç bağdaşmıyor. Mesela Başrol kadın oyuncumuz tam burslu bilgisayar mühendisliği okuyan gayet akıllı, karakterli ve başarılı bir karakter. Diğer dizilerde olduğu gibi kendini asla rezil daha doğrusu bizim dram dediğimiz olaylara sokmuyor. Her sıradan insanın davranması gereken doğal mizaca sahip olması aslında beni kendine bağlayan. Hep derdim neden dizilerde kadın başrol oyuncuları sevimli naif yapacağız diye bence aşağı seviyelere düşüren çok dizi karakteri var. Ve bunlar beni her zaman boğuyor. Hiç mi zeki kadın olmaz dedim. Varmış ve beni bir Çin dizisinde bekliyormuş.