Ana içeriğe atla

My Only One Konusu Ve Oyuncuları



              İlk çok bölümlü izlediğim dizi olarak hayatımda yerini alıyor. İlk başlarda çok bölüm diye izlemeyi red ettiğim bu dizi, haftalık reyting rekorları kırdığını görünce bir şans vermeliyim diye düşündüm.

       Başka yayınlarımda da ifade ettiğim gibi sadece başrol etrafında dönen diziler belli bir bölüm sonrası beni yormaya başlıyor. Ana karakterlerle birlikte yan karakterlerinde hayat bulması diziyi daha canlılık ve renk katıyor. Tabi bu benim izlemekten zevk aldığım durum. Diziden beklentiye göre ve zevklere göre bu istekler değişebiliyor.


        Evet, beni ilk başta cezbeden şey kesinlikle reyting rekorları kırması. Her izleyenin hararetli hararetli yorum yapması. Dur dedim ya bu kadar insan boşuna izlemiyordur deyip başladım izlemeye. Hiç mi sıkmaz dizi arkadaş nasıl geçiyor bölümler anlamıyorsunuz. Yakın biz tarihte final yapacak ama ben daha bölümlerde ortalardayım. Ama istikrarlı bir şekilde izlemeye devam ediyorum.



         Dizi bir aile, dram ve romantik bir dizi ve toplam 106 bölüm. her bölümü 30 dakikadan oluşuyor. O kadar bölüm sayısını görünce çekinmeyin bir fırsat verin ve sizde bende uzun soluklu dizi izledim diyerek hayatınızda güzel senaryosuyla bu diziyi yer edindirebilirsiniz.

         Konusuna gelirsek;
         Kang So ji'nin karısı yeni doğum yapmıştır ve çok hasta olduğu için kocası çaresiz bir şekilde ne yapacağını şaşırmış ona para bulup ilaç almak için çabalıyordur. Ve istemsizce bir cinayete sebep olur. O gün eşi vefat eder ve kızı Kim Do Ran ortada kalır. Babası Kang So Ji ev sahibesine kızını vererek hapishaneye gider. 

          Hapishane de yetimhaneden kardeşi gibi gördüğü Kim Dong Chul ziyarete gelir ve kızını ben bakacağım der. Ve kim Do Ran'a babalık yapar. Ama karısı hamiledir. Karısı kesinlikle getirdiği çocuğu kabul etmez ama kocası ısrar edince sesi çıkmaz kabullenmiş gibi yapar. Ve bir kaç ay sonra kendi kızları Kim Mi Ran doğar. Birlikte bir aile olurlar ama kadın hep kendi kızını ayırıp Kim Do Ran'a eziyet eder.

       Yaşantılar gerçek baba ve kızın bu kırık kalplerini tamir edebilecek mi? 

       Ana konu bu ama bu ana konu başka hayatlara da dokunduğu için geniş bir çerçeveye yayılıyor.


Tam bir aile dizisi. Konusu gerçek yaşantıyla öyle uyumlu ki içinden bir çok ders çıkarabilirsiniz. 

Gerçek manada izlediğim ilk aile dizi. Ve hızlı hızlı değilde her anı doyura doyura gitmesi daha fazla zevk alarak izlemenizi sağlıyor.

Oyuncular ise gerçekten çok iyi oynamış. Oldu bittiye getirmeden, her karakter rolünün hakkını vere vere canlandırmış.

Oyuncuları kısaca tanıtırsak şöyle ki;



Ue (Kim Do Ran): İlk 'High Society' dizisinde tanımıştım. Sempatik tavrı, samimi yüzü ve başarılı oyunculuğuyla çok sevmiştim. Oynadığı 'High Society' dizisi Türkiye'de de 'yüksek sosyete' olarak uyarlama bir dizi yapmışlardı. Bu dizimizde başrol kadın olarak Kim Do Ran rolüyle karakterli ve çalışkan davranışlarıyla çok seveceksiniz. 



Choi Soo Jong ( Kang Soo İl): Namı diğer 'ajussii' ya da 'Kang Bey' :) Kim Do Ran'ın biyolojik babası olarak karşımıza çıkmaktadır. Ben bu emmiyi çok sevdim ya.. Çok cool bir adam tam bir baba. O gözleri doldukça benim de gözlerim dolar oldu. Kız yerine ben baba diyecektim neredeyse:) O kadar çok sevdim. İlk defa tanıdığım bu oyuncu baba sevgisi ile yüreğimde tam yerine oturdu.



Lee Jan Woo ( Wang Dae Ryok): Bu karakterden bahsetmedim az önce konuyu anlatırken. Aslında yazacaktım ama çok uzayacak diye kısa kesip sizin tanımanızı istedim. 
Boom AND Food isminde bir şirkette müdürdür ve Kim Do Ran sekreterdir. Ve ona aşık olur. Evin büyük oğludur. Kişiliği ise yüzü kadar naif, sempatik ve kibar bir beyefendi olarak karşımıza çıkıyor. Birde bunun küçük erkek kardeşi var. Bunların ikisini görünce  benim yakışıklı prenslerim geliyor aklıma:)
(annelik duygularım kalktı)


Na Hye Mi( Kim Mi Ran): Kim Do Ran' büyolojik olmayan kız kardeşidir. Annesi hep kendi öz kızını tuttu her şeyde ama o ablasına karşı sevgisi hiç kötü olmadı. Gerçekten kardeşi bilmiş. Spiker olma hayalleriyle yanıp tutuşan bu oyuncu, hayatı onu bu hayalinden uzaklaştırmak için hep tersine akar. Bakalım ulaşabilecek mi?

Benim için çok özel bir yeri olacak bu aile dizisinin. her bir karakteri( gıcık olanlarda dahil) her birini çok ama çok sevdim. Bitince gerçekten çok özleyeceğim çok özel karakterler.

Sizde aile dizisi seviyorsanız mutlaka tavsiye ediyorum. Her bölümü gerçekten doyururcasına sıkmadan ilerliyor.

KEYİFLİ SEYİRLER...



       




        

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sweet Revenge Note Konusu ve Oyuncuları

Son zamanlarda izlediğim stressiz sıkıntısız sonuna da vardığım lise dizilerinden biri.Aslında bir ve ikinci sezonu varmış.Ben bu diziyi yeni yayın diye izlemeye başladım meğer bu 2017 yılında yayınlanmış.ve ilk sezonuymuş. tam denk geldi diyebilirim. Konusu ise şöyle; Ho Goo-Hee'nin telefonuna bir uygulama mesajı gelir.Kötü geçen ortaokul yıllarından sonra liseyi iyi geçirmeyi umar aksilikler bu isteğini gerçekleştirmesine izin vermez.Her sıkıntı anından yüklemiş olduğu "intikam notu" adlı uygulamaya kullanarak intikam alıp istediği sonuca varır. Az önceden de dediğim gibi şu son zamanlarda izlediğim en sevimli lise dizilerinden biri. Belki oyuncuların tam lise çağında olan yaşları ve kurguyu iyi oynamaları beni çok sevdirdi.  Birde diğer Kore dizileri gibi "son 10 dakika" da koskoca o kadar bölümün güzel bitsin diye yutkunduğumuz anlarda son on dakikada verip bitirmiyorlar.Her bölüm tam istediğimiz şeyleri vere vere "tüh vah" d

Love O2O Konusu Ve Oyuncuları

       Yok böyle bir Çin dizisi. Öyle güzel öyle naif ki aşkları yüreğinizin en derinlerinde hissedeceksiniz. Onlar gibi kalbimin hızla çarptığı ve ellerimin heyecandan titrediği zamanlar bile oldu.      Su içer gibi geçiyor dizinin bölümleri. Nasıl geçiyor ne ara bitiyor anlamadım. Sanırım bende çok özel bir yer edinecek bu güzel dizi.      Diğer dizi konularından oldukça farklı. Hele ki Kore dizileriyle hiç bağdaşmıyor. Mesela Başrol kadın oyuncumuz tam burslu bilgisayar mühendisliği okuyan gayet akıllı, karakterli ve başarılı bir karakter. Diğer dizilerde olduğu gibi kendini asla rezil daha doğrusu bizim dram dediğimiz olaylara sokmuyor. Her sıradan insanın davranması gereken doğal mizaca sahip olması aslında beni kendine bağlayan. Hep derdim neden dizilerde kadın başrol oyuncuları sevimli naif yapacağız diye bence aşağı seviyelere düşüren çok dizi karakteri var. Ve bunlar beni her zaman boğuyor. Hiç mi zeki kadın olmaz dedim. Varmış ve beni bir Çin dizisinde bekliyormuş.

A Love So Beautiful Konusu Ve Oyuncuları

Bir Çin dizisiyle karşınızdayım. Rastgele karşıma çıktı bir baktım sardı ve bölümler tık tık geçip gidiyor. Bu dizi farklı ülkelerin dizilerine zaman ayırmam gerektiğini gösterdi bana.Sonuna kadar izleyip yayın yapacaktım ama dayanamadım. Gençlik dizileri insanın içini kıpır kıpır yapan, enerji veren, benim için eski zamanları yad edip gözümden canlandığı sevindirik dizilerdir. işte bu Çin dizisi de lise zamanlarınızda yaşadığınız, ortak olduğunuz ya da yaşayacağınız olayları olabildiğine gerçek ve samimi şekilde anlatmış. Japon dizisi izlemiştim. "Asuko March" isminde. Ha birde BOF'un orijinal versiyonunu "Hana Yori Dango"yu izledim. Japonca çok farklı bir dil. Türk dili ve edebiyatı mezunu olduğum için diller hep dikkatimi çekiyor istemsizce. Japonca da genellikle t ve k harfleri baskınken, Çince de h ve ş harfleri daha baskın gibi. Sanki ağızlarında bir şey var çıkarmamak için uğraşarak konuşuyorlar gibi:)  Bin sürü Kore dizisinden sonra elbe